Սիրել բաց աչքերով: Խորխե Բուկայ

Առաջադրանք

1. Կարդացե՛ք ստեղծագործությունը և կատարե՛ք ա  և բ  առաջադրանքները.

ա) Ո՞րն է հեքիաթի գլխավոր ասելիքը: Ընտրի՛ր մտքերից մեկը և ընտրությունդ հիմնավորի՛ր.

  • Քեզ նվիրված մարդուն պետք է հավատարիմ լինել:

  • Ընկերոջդ թերության նկատմամբ կարելի է ներողամիտ լինել:

  • Նյութական արժեքից ավելի կարևոր են գեղեցկությունն ու ուրախությունը:

  • Մարդու հնարամտությունը սահման չունի:

Գիտեք իմ կարծիքով բոլոր նախադասություներն էլ քչով չափ կապ ունեն տեքստի հետ։ Քանի որ, ստեղծագործությունը շատ ասելիքներ ունի և շատ բան է սովորեցնում։ Այստեղ ասում է, որ դու ում նվիրված ես, պետք է հավատաս նրան,քանի որ ընկերոջդ թերության նկատմամբ կարելի է մի քիչ ներողամիտ լինել: Իհարկե նյութական արժեքից ավելի կարևոր են գեղեցկությունն ու ուրախությունը։Եվ ամենա վերջում մենք պետք է իմանանք, որ մարդու հնարամտությունը սահման չունի:

բ) «Ես հուսով եմ, ավելի շուտ՝  համոզված եմ, որ դու հասկացար, թե ինչու եմ քեզ նվիրում այս  հեքիաթը»: Ինչո՞ւ է պատմող հերոսը հեքիաթը քեզ նվիրում:

Այո ես, հասկացա, որ ինձ ուզում ես նվիրել մեզ սովորեցնելով գնահատել ընկերոջ ամեն մի քայլը, լինել հավատարիմ, սիրել և կյանքում չդավաճնել, լինել ներողամիտ, և իհարկե պետք է հասկանանք, որ նյութական արժեքից ավելի կարևոր են գեղեցկությունը, ուրախությունը և ընկերոջդ հետ անցկացրած ամեն մի վարկյանը․․․

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *