Անահիտ երկրորդ /մաս/

Առաջադրանքներ 

1. Մգեցված բառերն առանձնացրո՛ւ և բացատրի՛ր։ 

Նշմարում — ասել, ակնարկել։

Կակղացնել — փափկացնել։

Մուրազցանկություն։

Նաժիշտ — սպասավորուհի։

Ռամիկ — գյուղացի։

Կշտին — ծառերի ավելորդ հյուղերը կտրել։

Հինել — պատռտած տեղը հյուսելով լցնել։

Այգեկութ — այգու բերքը հավաքելը՝ քաղելը։

Բանեցնիլ — օգտագործել։

Ուխտ եմ դրել — երդվել։

Դիպակ — մետաքսյա ոսկեթել և արծաթաթել կտոր։

Ընծա — նվեր։

2. Ի՞նչ վերաբերմունք ունեին թագավորն ու թագուհին, իշխանավորները, հասարակ մարդիկ Վաչագանի՝ Անահիտի հետ ամուսնանալու որոշման վերաբերյալ։ 

Թագավորը դեմ չէր, բայց նրա կինը թագուհին դեմ էր, իսկ մարդիկ չէին հավատում և ծիծաղում էին, քանի որ նրանք մտածում էին,թե ինչպես կարող է թագավորի վորդին ամուսնանա հովվի աղջկա հետ։

3. Գիտեմ, որ այդպես է, բայց ո՞վ գիտե, աշխարհք է, այսօրվան ծառաների տերը վաղը կարող է ի՛նքը լինել ծառա, թեև նա թագավոր էլ լինի եղած։ Արհեստը մի այնպիսի բան է, որ ամենայն մարդ պիտի գիտենա, թե՛ ծառա լինի, թե՛ տեր, թե՛ թագավոր և թե՛ իշխան։

Համաձա՞յն ես Անահաիտի հետ, ինչո՞ւ։ 

Իհարկե ես համաձայն եմ, քանի որ մարդ պետք իմանա իր ուզած և սիրած արվեստը, քանի որ եթե դու ինչ որ դեպքի ես ընկնում, քեզ քո արվեստը միայն կարող է փրկել։

4. Այս հատվածում ի՞նչ է ասում է գրագիտության մասին։ Համառոտ ներկայացրո՛ւ։ Հեքիաթում մի քանի անգամ նշվում է Մեսրոպի անունը, ո՞ւմ նկատի ունի։

Անահիտն ասում է, որ իր աշակերտներին գրել և կարդալ է սովորեցնում: Երբ Մեսրոպը եկավ նրանց մոտ և խորհուրդ տվեց, որ յուրաքանչյուր մարդ սովորի կարդալ, որպեսզի ինքնուրույն կարդա և հասկանա Ավետարանը: Այստեղ նշված է Մեսրոպ Մաշտոցը:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *