Ընթերցում եմ և առաջարկում եմ ընթերցել

Ընթերցում եմ և առաջարկում եմ ընթերցել

Ես ընթերցում եմ  Ջերոնիմո Ստիլտոն, Նոստրամկնուսի Խորհրդավոր Ձեռագիրը։ԵՎ խորհուրդ եմ տալիս նույնպես ընթերցել այդ գիրքը։ Քանի որ այդ գիրքը շատ հետաքրքիր է, իսկ հիմա միքիչ կպատմեմ այդ գրքի մասին։

Մկնիկն իսկ իր օրինակով ներկայացնում է շատ կարևոր արժեքներ։Սեփական վախերը հաղթահարելու կարողությունը,ուրիշների թերությունները ու մշակույթային տարբերությունները, ուսման հանդեպ հետաքրքրությունը։ Ջերոնիմոն սովորեցնում է, որ իրական ուրախությունը ունեցածը գնահատելու մեջ է այլ ոչ թէ չունեցածը փափագելու։ Ջերոնիմոն նույնիսկ իր հակառակորդներին է հարգանքով վերաբերվում և ազնիվ է նրանց հանդեպ։ Թշնամիների կողմից վիրավորանքները, նա ընդունում է իբրև իր համփերատարությունը զարգացնելու առիթ։

Նոստրամկնուսի խորհրդավոր ձեռագիրը, «Զանգակ» հրատարակչություն

Նաև կարդացել եմ փոքրիկ Իշխանը , դա շաաաատ-շատ հետաքրքիր գիրք է և ես նույնպես խորհուրդ եմ տալիս կարդալ այտ գիրքը։ Իսկ հիմա նույնպես կպատմեմ այդ գրքի մասին։

Փոքրիկ իշխանի կերպարը հեղինակն ինքն է։ Այս կերպարը խորապես ինքնակենսագրական է. հեղինակն էլ ինքը հեռացել էր մեծահասակներից։ Հերոսը ծնունդ է առել տխրությունից և իր մեջ մեռնող «փոքրիկ Տոնիոյից»՝ աղքատ ազնվական ընտանիքի միակ հետնորդից, ում ոսկեհեր մազերի համար մանկության տարիներին ընտանիքում կոչել են «Արև-թագավոր», իսկ քոլեջում նրան կոչել են «Լուսնորդ», այն բանի համար, որ նա սովորություն է ունեցել երկար ժամանակ նայել երկնքին։

«Փոքրիկ իշխան» արտահայտությունն առաջին անգամ հանդիպում է նրա «Մարդկանց երկիրը» պատմվածքում։ Այդ ստեղծագործության մեջ կան նաև այլ մտքեր և գաղափարներ, որոնք հանդիպում են «Փոքրիկ իշխան» հեքիաթում։ 1940 թվականին նացիստների հետ պատերազմական գործողությունների ժամանակ (նա մասնակցել է պատերազմին) Էքզյուպերին հաճախ է թղթի վրա նկարել տղայի, ով թռչում է ամպերի միջով, ով թևեր ունի։ Ժամանակի ընթացքում թևերին փոխարինելու է գալիս երկար շարֆը, որն, ի դեպ, կրել է հենց ինքը հեղինակը։ Իսկ ամպերը փոխարինվում են Б-612 աստերոիդով։

Վարդ

Վարդի քմահաճ և հուզիչ կերպարը նույնպես լավ ծանոթ է ընթերցող-ուսումնասիրողներին. դա հեղինակի կնոջ՝ Կոնսուելայի կերպարն է՝ իմպուլսիվ լատինոամերիկուհին, ում կոչում էին «Փոքրիկ սալվադորյան հրաբուխ»։

Աղվես

Աղվեսի կերպարի վերլուծության հետ կապված մասնագետների միջև անհամաձայնություններ կան։ Ռուս թարգմանչուհի Նոռա Գալն (ռուս.՝ Элеоно́ра Я́ковлевна Гальпе́рина) իր «Սենտ Էքսի աստղի տակ» հոդվածում ասում է՝

Little Prince Phone Wallpapers - Wallpaper Cave

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *