Իմ բլոգը

Իմ բլոգը

Ներկայացրու բլոգդ

Բարև ձեզ ես Անահիտ Ստեփանըանն եմ, ես սովորում եմ <<Մխիթար սեբաստացի>> կրթահամալիրում, Արևելյան դպրոցում, 4-1 դասարանում ։ Ես ունեմ բլոգ , որտեղ ես ստեղծագործում եմ, և կատարում իմ բոլոր տնային առաջադրանքները ։

Սա իմ բլոգի հղումն է

Անահիտ Ստեփանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արևելյան դպրոց

Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:

Ապրող Քարինտակ Իմ առաջին նյութը 

TV նախագիծ — Անահիտ Ստեփանյան (edublogs.org)

Սա իմ Առաջին նյութերից է, նաև իմ առաջին TV-ին։Ես իմ հայրենի գյուղում եմ, որտեղ ներկայացնում եմ հացի խորհրդի և ծագման մասին ։

Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու:

Ես իմ բլոգում ունեմ 15 բաժին, ամենա քիչը օգտագործում եմ   <<Ուսումնական պլան  >>բաժինը, այնտեղ միայն մեկ հատ փոստ կա։

 

Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։

Այո, իմ բլոգը համապատասխանում է սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին։Չունեմ ոչ մի առաջարկ,

Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում:

Բոլորի բլոգները հավանում եմ քանի որ, բոլորը աշխատել և ստեղծագործել են յուրովի։

Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Մայրիկս և հայրիկս հաճախ հետևում են իմ բլոգին, և ոգևորում ինձ։

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *